vineri, 13 august 2010

skaterul preferat.

Majoritatea skaterilor care nu sunt pro sau chiar si cei pro auun sk8er preferat :).
Skaterul meu preferat este  Adam Dyet.Sponsorizat de Darkstar ,Neff etc. Am aflat despre el de pe o placa de fingerboard .. Am fost curios sa vad cum se da si mi-a placut.Are un stil aparte fara frica si e SINUCIGAS!Are o gramada de bailuri super naspa da nu a renuntat si a continuat mi-a placut la Maloof Money Cup 2009 si X Games 15 ,cand a dat un Kickflip backside lipslide la vreo 10 trepte :X.http://www.youtube.com/watch?v=ctK2oP7YANM   
 Imi mai imi place si Thomas Webber sponsorizat  de Adidas.Skaterul vostru preferat care e?

3 comentarii:

  1. Skaterul meu preferat e ryan sheckler :D insa nu stiu prea mukte despre el..

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am dat si eu odata cu placa .. nu ma prea stiu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Chad Tim Tim , Prin ce a trecut ala prin viata :D , my idol :D

    RăspundețiȘtergere