duminică, 8 august 2010

Cele mai bune placi.

Sa vorbim si despre acest subiect.
Care sunt cele mai bune placi? Multi skateri isi pun aceasta  intrebare.
Sunt destule placi bune..
Almost Impact(am avut ocazia sa ma dau pe un almost impact si mi-a placut ,sunt si rezistente si bune)
Darkstar Armor Light(Unele dintre cele mai rezistente placi Darkstar Armor Light merita cumparate!)
Flip P2 ( Este o noua moda a celor de la Flip,Modelele P2 ,spun cei de la flip,sunt unele dintre cele mai bune placi de pe piata)
-Cam astea ar fi cele mai rezistente

Mai sunt si
Enjoi-(o firma buna,au niste place foarte bune,am avut ocazia sa ma dau pe un enjoi si mi-a placut)
Plan B (multi spun ca PlanB fac cele mai bune placi insa nu este chiar asa.Am avut "onoarea" sa vad progresul unei placi planb ,si a fost total VARZA! in cam 3 luni a avut crapaturi urate si a fost facuta praf.)
Blind(in ciuda unelor spuse  Blind fac niste placi excelente,mie unul mi-a placut foarte mult Blind Reaper -ul meu )
Foundation(Ieftine si bune,cam asta am putea zice de placile Foundation.Chiar vroiam sa imi i-au o placa Foundation in loc de cea Flip insa nu am gasit 7.5)
BAKER(Unii zic ca sunt cele mai rezistente placi,nu stiu,nu m-am dat niciodata pe aceste placi insa cred ca sunt bune,merita incercat)
JART(Jart este una dintre producatoarele care fac cele mai bune roti de skate impreuna cu SpitFire insa fac si placi si din cate am auzit sunt chiar printre cele mai bune sau chiar cele mai bune placi)
ELEMENT(Cu siguanta cel mai cunoscut brand de skate din lume ,insa nu stiu daca placile sunt la fel de bune  cum se spun,nu cunosc pe nimeni care sa aba placa element asa ca nu pot sa imi dau cu parerea).
Allien Workshop(Placi excelente,m-am dat pe ele si sunt FFFFF bune!)
Zero(Intradevar  sunt super bune,imi plac ff mult insa in Romania nu prea se mai gasesc..:( )
Cam astea sunt principalele Branduri de placi din Lume....

Un comentariu:

  1. Baker.. din cate stiam eu sunt niste placi foarte bune, urmatoarea mea placa va fi una baker

    RăspundețiȘtergere