duminică, 8 august 2010

Pe unde ne mai dam?

Multi dintre noi prefera unele locuri sa se dea cu skateul.Multi se duc in skatepark.In skatepark am petrecut  o  buna perioada de timp.Insa terenul e urat de tot asa ca am decis sa nu prea ma mai dau pe acolo...poate ocazitional :). Locurile preferate ale mele de skate din calarasi sunt: Consiliul Judetean Calarasi (marumura  pe jos, un set de 2 trepte si unul de 4 + un fel de bordura marisoara.) , La hotel.(teren bun pe jos, si 2 trepte super tari.) ,Hala din centru (set de 2 si de 3 trepte  teren excelent ferit de ploaie si zapada). Biblioteca ( teren din marmura insa marmura dealungul timpului s-a fisurat major.. un set de 2 trepte si unul de 4 trepte super tari) Pyerus bank( set de 8 trepte  insa cel mai important este terenul care este ffff bun) "La Magazin" ( in fata blocului meu,pe jos este frumos, ai la dispozitie un fel de zid cam de 2 placi si putin care poti sa incerci sa il sari si o mica bordurica  excelenta pentru incepatori poti da ollie frontside ,kickflip etc la ea.) Langa fosta cofetarie Julia(teren nu foarte bun dar bun de dat,ai la dispozitie un set de 2 trepte si niste borduri excelente pentru incercarea de a da 50-50.) Si ar mai fi unele locuri,impreuna cu prietenul meu Eddy vom mai cauta spoturi prin Calarasi.

2 comentarii:

  1. Eu prefer la consiliul judetean si la biblioteca+spoturile din centru... e naspa ca mai peste tot esti gonit de lume :(..

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda Skateul nu este un sport asa de incurajat in Calarasi...

    RăspundețiȘtergere