sâmbătă, 14 august 2010

Home sweet home

Am ajuns acasa.Am fost plecat la mare 2 weeks.Acum am facut rost de o placa Zero :Hell Zero de la Eddy.Si am fost la un sesh.A fost dragut , am gasit cateva spoturi dar am facut si un bail urat din neatintie zic eu.Am incercat un ollie la 4 trepte si mai mult  l-am aruncat si eu cand sa aterizez,skateul cazuse vertical pe  tail si am venit cu mana in nose si mi-am spart o vene sau  ceva de genul chiar in spatele degetelor deasupra palmiei.A fost un session bun. Dau mai micut frontsideul sii mai greu cu Varial Flip.Probabil Saptamana asta voi  trage la varial....Maine o sa am din nou o sesiune de la 8:20 dimineata propabil voi veni o ora doua acasa pe la 13 sa mananc si dupa iar ma duc,cand vin seaar acasa am sa scriu pe blog cum a fost.

Un comentariu: