joi, 14 iulie 2011

Ce placi am avut si ce parere am despre ele.

Incep prin a va spune ca am avut  5 placi de skate in aprox 1 an si 3 luni :d.
Prima mea placa a fost un blind complet reaper 7,5.A fost un skate super super ok pentru un incepator,am reusit sa  o rup pe 5 august,dupa ce mi-am cumparat-o pe 29 decembrie dar m-am dat pe ea din Mai.Deci m-a tinut cam 3-4 luni:D.Puteam sa ma mai dau pe ea dar na,mi-am facut foarte multi nervi si i-am dat un picior si s-a rupt pe centru.
Apoi am avut un deck Flip Ali Boulala 7.6.Mi-a placut ffff mult,desi dupa vreo 5 luni se facuse cam dreapta,mi-a placut foarte foarte mult,nu se ciobesc mai deloc placile flip, doar ca dupa 4-5 luni numai sunt asa de concave,de altfel se rup foarte greu :D.
Dupa deckul Flip am avut poate cea mai buna placa amea :D.Si anume Almost Double Impact,m-a tinut 7 luni, a fost suuuuperb,super concav si era super ok la cat de concava e dupa 7 luni.SUPER REZISTENTE,m-am chinuit aproape o ora sa o rup pe centru cu picioare,cu role agresive cu de toate:).Sunt incredibil de rezistente.O singura neplacere am avut . Se crapa foarte repede, straturile nu sunt bine lipite dar daca ai grija de ea si stii sa o intretii prin diferite metode:De super tareee placa.
Noua mea placa este tot un Almost de data aceasta Impact simplu,7.75  ma dau pe ea de o luna,este super concava,super rezistenta dar si ea are niste mici probleme(deocamdata nu s-a ciobit ) dar un lucru ma nemultumeste,s-a tocit foarte mult in zona tailului unde dau pop.Se vad aproape toate straturile si s-a facut subtire si acum la orice lovitura putin mai urata se face foarte naspa,dar incerc sa am cat pot eu grija de ea.In viitor vreau sa imi i-au o placa DGK sau Alien  Workshop:D.
1) Blind complet 450 ron
2) Flip 175 ron
3)Almost Double Impact 230 ron
4) Almost Impact 260(cu grip inclus si transport)

3 comentarii:

  1. Te-a tinut mult double impact-ul , si tu -ai ingrijit , ai invatat multe trickuri pe el bravo:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ai uitat sa mentionez cn era tipu' cu agresivele...:)):p

    RăspundețiȘtergere
  3. ai vreo poza cu double impact as vrea sa imi iau si eu da tot zic astia ca nu o sa ma tina mult ca se dezlipeste srtatul din fibra de carbon

    RăspundețiȘtergere