duminică, 17 iulie 2011

15/7/2011 session.

Ultima sesiune inainte sa plec 2-3 saptamani la tara.M-am dus direct street cu 3 prieteni.Aveam in gand sa scot frontside flipul la 2 scari.Am fost prima data un warm-up pe flat,nimic special.Apoi am fost la 2 trepte micute dar foarte foarte prost terenul,asa ca am plecat,am fost la alte 2 trepte,de data asta am dat flip,fs 180 din primele incercari si m-am bagat la fs flip.Din a 5-a incercare l-am aterizat dar nu am continuat sa merg,chiar cand sa mai incerc odata am fost goniti.:|
Am mers la cele 2 trepte de la consiliu judetean,nici nu ma asteptam sa nu ma goneasca dar macar 5 minute de ne-ar fi lasat.Am incercat odata,iar a doua oara l-am aterizat dar m-am blocat,chiar cand sa il mai incerc odata chiar atunci a venit gardianul.:|
Am mai fost la alte2 trepte in parc unde nu mai era nimeni sa ne goneasca,trebuia sa il dau.
L-am dat din maxim 10-15 incercari,first ever unu naspa rau,dar un prieten mi-a zis sa il mai dau odata ca el nu la vazut,asa ca l-am mai incercat odata si mi-a iesit din prima bolts.Apoi am mers in skatepark pe la ora 18.Am dat 3 trickuri noi si in skate.Frontside la 2 placi(first ever) Frontside la 3 placi (first ever) si Kickflip la 2 placi deasemenea first ever.Super sesh,pacat ca acum scriu de la tara unde o sa stau 2-3 saptamani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu